Den 25/6 kl 14.00 är det dags vid Fagerlidsparkens plaskdamm i Hökarängen. Fri entré. Välkomna!
Badorkestern är tillbaka med nyskrivna låtar. Hör om deras stormiga äventyr som sjömän på de sju haven bland pirater och hajar. Hej och hå, sjung med! och glöm inte badkläderna.
Fler spelningar i sommar:
Högalidsparkens plaskdamm den 26/6 kl 11.00 och kl 14.00
Och till två plaskdammar i Skärholmen den 10/8 kl 10.00 och kl 14.00 mer info kommer…
Medverkande:
Micaela Gustafsson sång, text och musik
Amanda Fritzén dragspel
Mikael Lönnbjer slagverk.
Badorkestern går till sjöss är producerad med stöd från Stockholms stad.

